13 Temmuz 2011 Çarşamba

İşte Ben Böyle Bir Hal İçindeyim

Çok hijyeniğim bu günlerde.. Ellerim,odam,eşyalarım domestos kokuyor hep..
Taşınıyoruz da.. Herşey toplandı.. Koliden geçilmiyo.. Herşey,herkes hazırda ben hazır mıyım ?.. Yok değilim.. Hiç gidesim yok bu evden..Çok alışmışım ben buraya bu semte..Ayrılıkları oldum olası sevmem küçücük bir eşyamdan ayrılmayı bile.. O kadar zor geliyo ki taşınmak ..Bu evden ayrılmak istemiyorum ben.. 
Ama beni kimse anlamıyo sanırım en zoruda bu..anlaşılmamak..İçimdeki sıkıntıyı kimseyle paylaşamamak tek başına taşımak..


Bu ara hiç birşey güzel gitmiyor zaten..Ağlayasım var ama ağlarsamda susamam diye korkuyorum..
Bu evde son 3 gecem.. Tek istediğim hakkım(ız)da hayırlısı olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ediyorummm :)