13 Şubat 2012 Pazartesi

Luxy Box

Bloglarda bi Luxy Box furyasıdır gidiyordu :)
Bende bu kadar övülmesinden ve anlatılmasından yola çıkarak,Tuğba Hanım a mail attım o da sağolsun benı kırmadı veee banada bu harika kutudan gönderdi ..Tuğba Hanım a bir kez daha teşekkür ediyorummmm
En başta paketine bayıldımm harikaydııı ..Açmaya kıyamadım ama içindekilere olan merakımdan dayanamadım açtım :)

Veeee içinden bu güzelim ürünler çıktıııı :) Gül yaprakları da vardıı nası özene bezene hazırlamışlarr :) Bayıldımmm


Mavala ojeyi hemen denedim rengi çok tatlı simli bir kırmızııı :) Tam benlikkkkk !!
Hindistan cevizli kremin de kokusu bi harikaa


Sizde bu güzel kutuya sahip olmak isterseniiz ki bence istersiniz Luxy Box hemen üye olabilirsiniiiz :)
Mutlu günler dilerimmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ediyorummm :)