13 Aralık 2010 Pazartesi

Fikri Mühim e Teşekkürler..

Geçenlerde dört gözle beklediğim Vaseline geldi..Çok beğendim..Ellerimi çok güzel yumuşattı..birkaç gün önce cildimin nemini ölçtürmüştüm ve 39 yani çok düşük çıkmıştı..Benim gibi kuru cildi olanlar için çoook ideal bir ürün bundan eminim :)) Kokusuna hayran kaldımmm..Kakaolusu daha güzel geldi bana :) Beni bu ürünle tanıştırdığı için Fikri Mühim e sonsuz teşekkürleer :)))

Fikri Mühim i bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama yine de kimdir diye merak eden varsaa..


•Türkiye’nin ilk ve tek Ağızdan Ağıza Pazarlama / WOMM (Word of Mouth Marketing) hareketidir.


•Markaları yönlendirme gücünü bizzat tüketiciye veren bir pazarlama devrimidir.


•Günlük hayata ve bu hayatın ayrılmaz bir parçası olan sohbetlere yepyeni bir anlam ve misyon yükleyen benzersiz bir oluşumdur.


•Tüketiciye üreticiyi etkileme şansı veren; ürün, hizmet ve reklamlara “ben de varım” diye haykırma olanağı tanıyan emsalsiz bir fırsattır.


•Fikirlerinizin; gazete ve televizyonlarda gördüğünüz iş adamlarına, yöneticilere ve CEO’lara kadar ulaşmasını ve onlar tarafından mühimsenmesini sağlayan bir iletişim platformudur.


•Günlük yaşamda kullandığınız ya da tecrübe sahibi olduğunuz ürün ve hizmetler hakkında yaptığınız konuşmaların, uçup gitmek şöyle dursun, markaları yönlendirecek kadar güçlü hale geldiği bir sanal ortamdır.


•Şeffaflığı, dürüstlüğü ve interaktif iletişimi esas alan, mühim fikirli insanların gönüllü marka temsilciliği üzerine kurulu, renkli bir web sitesidir






Fikri Mühim e üye olmak için tıklayalımmm :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ediyorummm :)